2019 TYT & AYT Konu Anlatım Videoları

Selam,

Üniversite sınavına hazırlanıyor gibi bi şeyim. Biraz karmaşık.

2014'ten bu yana piyasa güncellenmiş. Mükemmel hocalar ve mükemmel konu anlatımlarıyla dolmuş. Aşağıdaki linkler sizi oynatma listelerine götürecek. Tıklayın canımlar. :*

Bıranş bıranş güncelleme yapacağım. Başlıyorum, şimdilik.

TARİH'İN EFSANESİ: RAMAZAN HOCA


Konu Anlatım:
Tıkla ve oynatma listesine git >>

Genel Tekrar:
Tıkla ve oynatma listesine git >>

Çok detaya giriyor vs diyorlar ama bence kesinlikle izlenmeli, ve öğrenmeli. Sözel derslerde ne kadar detay o kadar verim diye düşünüyorum. Bu biraz beynin işleyişi ve öğrenmeyle ilgili. Biyoloji derslerinden bilmeniz gerekiyor ki yeni bir bilgi öğrendiğimizde beynimizde nöronlar arasında sinaps adı verdiğimiz bağlar oluşuyor. Bir konuyla ilgili ne kadar eğlenceli anlatım ile detay verebilirse o kadar iyi. Bu o konuyka ilgili bir o kadar bağ kuracağımıza ve çağrışımlarımızın daha güçlü olacağına işaret ediyor. Böylece öğrenmemiz daha kalıcı olacak.

Ayrıca herhangi bir sınavdan bağımsız temel Tarih öğremek için en güzel anlatımlı hoca. Ben 2014'te ilk çekim videoları izlemiştim. Şimdi yenilenmiş videolar ve oynatma listeriyle yeniden izliyorum.


YA PONÇİKLİKTEN ÖLEN BİR COĞRAFYACI: FETHİ HOCA


Temel Coğrafya:
Tıkla ve oynatma listesine git >>

Arkadaşlar yine Fethi hocayı da 2014'te izlemiştim. Onun güncel videoları yok, oynatma listesi 480p videolardan oluşuyor ama anlatımı, çabası, konuşması o kadar içten ki. Resmen öğrenelim diye çırpınıyor.

İzleyip öğrenemeyenin, beğenmeyenin okuyası öğrenesi yoktur. Adam öyle güzel anlatıyor, öyle kendini adamış.

Hmm devam o zaman.

TYT & AYT BİYOLOJİ İÇİN İDEALİST BİR HOCA


Bayaaa kaliteli, güncel ve tüm konular
TYT - Tıkla ve oynatma listesine git >>
AYT - Tıkla ve oynatma lisetine git >>

Ya bu hocanın ismini hatırlamıyorum ama cidden baya idealist. Bu konuyu burada anlatıcam, nolursa olsun anlatıcam kafasındakjfksjdf Gerçekten gerektiği kadar, detaycı. Videolar güncel ve çok kaliteli zaten ama beni şey öldürüyor izlerken. Esas biyolojici hocanın yanında başka bir hoca var. Ne zaman video eğlenceli olsun diye araya girse bi şaka yapsa, bi şey söylese KADIN SUSTUYORDFJGKD Dalga geçiyor ve susturuyor ehehe hocam evet öyle hehehe hocam ayneen ;))

Öyle bir söylüyor ki bana hissettirdiği şey tamamen şu: BUNU DA NİYE YANIMA OTURTTULAR Bİ SUSSA DA ŞU KONUYU DA BİTİRSEM, ÇOCUKLARA ŞUNU DA ANLATABİLSEM. AY MAZALLAH YİNE YANLIŞ Bİ ŞEY SÖYLİCEK ÇOCUKLAR DA ÖYLE SANCAK İNŞ KONUŞMAZJHFKSJFDKJS

Çok eğleniyorum o yüzden izlerken. Hem de öğreniyorum. Tavsiyemdir canımlar.

AYT MATEMATİK - ESAS HOCA VE KORAY


Tıkla ve oynatma listesine git >>


 Konu anlatımı, soru çözümleri, örnek sorular, muhabbetler vs kompe iyi bence. Esas hocanın ismini hatırlamıyorum :(( Sürekli Koray'ın adı geçiyor. Videodaki akıllı çocuk. Matematik bilgi düzeyi yüksek, kafası çalışıyo ama taze olduğu için konu anlatımlarında esas hocanın nefesinin yetmediği yerlerde, yorulduğu yerlerde araya giriyor. Bir de sivrizekalık yapmak istediğinde ve örnek soru çözümlerinde. Tenk yu Koray'cım seni dinlemeyi sevdim.

Esas hocacım sizin de ismini hatırlamıyorum ama sık sık gerekli ve güzel açıklamalar yapıyorsunuz konu anlatımlarıyla ilgili. Konuu oturtmaya yardımcı oluyor. Ah o Fatma belli soruları yanlış yazmasakskdfjdkj AMA O DA VİDEONUN EĞLENCESİ.

Emeğinize sağlık.


Şimdilik öneriler bunlar. Edebiyat için verimli oynatma listesi bulamadım. Tonguç'unkiler 2014'te iyiydi. Mevcutta güncellerden bir şey çıkmadı karşıma.

En kısa sürede bir update ile görüşmek üzre. :*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YGS Biyoloji - Canlıların Temel Bileşenleri I

YGS Biyoloji - Canlıların Temel Bileşenleri II

TYT Biyoloji | Enzimler